آ

  • آل احمد مطالعۀ زبان شفاهی و لحن در ترجمۀ سنگی بر گوری جلال آل احمد [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 150-165]

  • آمار واژگان مطالعه آمار واژگان: افزایش واژگانی در آثار ادبی جولین گراک. [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 58-73]

  • آموزش مبتنی بر معلم/ یادگیرنده معلم فعال و معلم تسهیل کننده، مطالعه موردی در ایران [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 158-176]

  • آموزش محیطی آموزش محیطی بواسطة موندو و داستانهای دیگر از لوکلزیو ( از منظر یادگیری در مدرسه ) [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 81-99]

  • آموزگار بازنماییِ آموزگارِ «خوب» در منتخبی از آثار معاصرِ فارسی و فرانسه [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 166-182]

  • آنیما نقش و تجلی کهن الگوی آنیما در اشعار احمد شاملو [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 1-14]

  • آواشناسی ظهور یک واکة اضافه در میان یک خوشة همخوان، مورد مطالعه: دانشجویان ایرانی [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 29-42]

ا

  • ابراهیم مدیحه بر ابراهیم: از ترس و لرز تا هامون [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 86-101]

  • اجزای ریز مطالعه قافیه ها و اجزا ریز در شعر پل ورلن [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 100-115]

  • ادبیات مهاجرت مطالعه کهن الگوی سفر‌ قهرمان در اولیس از بغداد و دیدار در کوالالامپور بر اساس نظریه جوزف کمبل [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 128-141]

  • ادِل اومر دو هل دو نویسندۀ سیاح: ادِل اومر دو هل و کارلا سِرِنا، در ایران دوران قاجار [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 43-57]

  • ایدئولوژی بازگشت یک نسل خوانش دریافت شناختی و جامعه‌شناختی زندگی در پیش رو اثر رومن گاری [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 1-21]

  • ایران دو نویسندۀ سیاح: ادِل اومر دو هل و کارلا سِرِنا، در ایران دوران قاجار [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 43-57]

  • استعمار نو بن جلون و دوراهیِ یک فرهنگ ترکیبی [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 15-28]

  • اشغال اراضی پیکربندی معنای مکان در اشغال اراضی اثر ژان اشنوز با رویکرد نشانه-معناشناسی [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 116-127]

  • افزایش مطالعه آمار واژگان: افزایش واژگانی در آثار ادبی جولین گراک. [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 58-73]

  • انتخاب مدیحه بر ابراهیم: از ترس و لرز تا هامون [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 86-101]

  • انتقال دانش بازنماییِ آموزگارِ «خوب» در منتخبی از آثار معاصرِ فارسی و فرانسه [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 166-182]

  • انتقال فرهنگی بن جلون و دوراهیِ یک فرهنگ ترکیبی [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 15-28]

  • اولیس از بغداد مطالعه کهن الگوی سفر‌ قهرمان در اولیس از بغداد و دیدار در کوالالامپور بر اساس نظریه جوزف کمبل [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 128-141]

ب

  • بینامتنیت بن جلون و دوراهیِ یک فرهنگ ترکیبی [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 15-28]

  • بوطیقای فضا بوطیقای پلکان در آثار پیر برگونیو [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 65-80]

پ

  • پیر برگونیو بوطیقای پلکان در آثار پیر برگونیو [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 65-80]

  • پیر لئون ظهور یک واکة اضافه در میان یک خوشة همخوان، مورد مطالعه: دانشجویان ایرانی [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 29-42]

  • پسوند مطالعه قافیه ها و اجزا ریز در شعر پل ورلن [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 100-115]

  • پیشوند مطالعه قافیه ها و اجزا ریز در شعر پل ورلن [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 100-115]

  • پلکان بوطیقای پلکان در آثار پیر برگونیو [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 65-80]

ت

  • تخیل مرز بین خیال و واقعیت در دو مودیانو: دورا برودر و گشت شبانه [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 142-157]

  • تدریس مهارت زبانی و تمرین کلاسی، مورد مطالعه : آموزش گرامر در دورة ابتدایی در الجزایر [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 50-64]

  • تسهیل کننده معلم فعال و معلم تسهیل کننده، مطالعه موردی در ایران [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 158-176]

  • تقابل های دوگانه بوطیقای پلکان در آثار پیر برگونیو [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 65-80]

  • تمرینات مهارت زبانی و تمرین کلاسی، مورد مطالعه : آموزش گرامر در دورة ابتدایی در الجزایر [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 50-64]

ج

  • جامعة گفتاری جامعة گفتاری: تاریخ، نظریه، مطالعات اکتشافی و پژوهش‌های معاصر در زبانشناسی اجتماعی [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 102-117]

  • جنسیت نانون، خوانشی از دیدگاه اسم [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 74-85]

  • جنسیت زندگی روزمره و روابط اجتماعی زن و مرد در زن یخ زده اثر آنی ارنو [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 38-49]

خ

  • خرد انتقادی «داستان زندگی‌نامه‌ای»: یک مفهوم‌سازیِ انتقادیِ معاصر با اثر [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 135-149]

  • خوانش غیرجنسی نانون، خوانشی از دیدگاه اسم [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 74-85]

د

  • داستان آموزش محیطی بواسطة موندو و داستانهای دیگر از لوکلزیو ( از منظر یادگیری در مدرسه ) [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 81-99]

  • داستان زندگی‌نامه‌ای «داستان زندگی‌نامه‌ای»: یک مفهوم‌سازیِ انتقادیِ معاصر با اثر [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 135-149]

  • دانشجوی ایرانی ظهور یک واکة اضافه در میان یک خوشة همخوان، مورد مطالعه: دانشجویان ایرانی [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 29-42]

  • دیدار در کوالالامپور مطالعه کهن الگوی سفر‌ قهرمان در اولیس از بغداد و دیدار در کوالالامپور بر اساس نظریه جوزف کمبل [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 128-141]

  • دریافت بازگشت یک نسل خوانش دریافت شناختی و جامعه‌شناختی زندگی در پیش رو اثر رومن گاری [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 1-21]

  • دسته‌بندیِ مفهومی «داستان زندگی‌نامه‌ای»: یک مفهوم‌سازیِ انتقادیِ معاصر با اثر [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 135-149]

  • دستور زبان مهارت زبانی و تمرین کلاسی، مورد مطالعه : آموزش گرامر در دورة ابتدایی در الجزایر [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 50-64]

  • دوراس معنا باختگی کلمات و دوگانگی روایی در "عاشق" اثر مارگاریت دوراس [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 177-189]

  • دولت از آرمان شهرِ مللِ بدون فقر تا واقعیتِ مللِ فقیر در رمانهای فرانسویِ عصر روشنگری [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 22-37]

ر

  • رمان از آرمان شهرِ مللِ بدون فقر تا واقعیتِ مللِ فقیر در رمانهای فرانسویِ عصر روشنگری [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 22-37]

  • روابط آموزشی بازنماییِ آموزگارِ «خوب» در منتخبی از آثار معاصرِ فارسی و فرانسه [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 166-182]

  • روش شناسی مهارت زبانی و تمرین کلاسی، مورد مطالعه : آموزش گرامر در دورة ابتدایی در الجزایر [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 50-64]

  • روش صریح/ مساله محور معلم فعال و معلم تسهیل کننده، مطالعه موردی در ایران [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 158-176]

ز

  • زیبایی‌شناسی کارناوالسک بازگشت یک نسل خوانش دریافت شناختی و جامعه‌شناختی زندگی در پیش رو اثر رومن گاری [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 1-21]

  • زبان جامعة گفتاری: تاریخ، نظریه، مطالعات اکتشافی و پژوهش‌های معاصر در زبانشناسی اجتماعی [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 102-117]

  • زبان شفاهی مطالعۀ زبان شفاهی و لحن در ترجمۀ سنگی بر گوری جلال آل احمد [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 150-165]

  • زبان‌شناسی جامعة گفتاری: تاریخ، نظریه، مطالعات اکتشافی و پژوهش‌های معاصر در زبانشناسی اجتماعی [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 102-117]

  • زبان‌شناسی اجتماعی جامعة گفتاری: تاریخ، نظریه، مطالعات اکتشافی و پژوهش‌های معاصر در زبانشناسی اجتماعی [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 102-117]

  • زمان مرز بین خیال و واقعیت در دو مودیانو: دورا برودر و گشت شبانه [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 142-157]

  • زن معنا باختگی کلمات و دوگانگی روایی در "عاشق" اثر مارگاریت دوراس [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 177-189]

  • زندگی پیش رو بازگشت یک نسل خوانش دریافت شناختی و جامعه‌شناختی زندگی در پیش رو اثر رومن گاری [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 1-21]

  • زوج بورژوازی زندگی روزمره و روابط اجتماعی زن و مرد در زن یخ زده اثر آنی ارنو [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 38-49]

ژ

  • ژان اشنوز پیکربندی معنای مکان در اشغال اراضی اثر ژان اشنوز با رویکرد نشانه-معناشناسی [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 116-127]

  • ژرژ پرک طنز مدرن: بررسی نوشتار مورب درکتاب چیزها اثر ژرژ پرک [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 118-134]

  • ژولین گراک مطالعه آمار واژگان: افزایش واژگانی در آثار ادبی جولین گراک. [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 58-73]

س

  • سبک نوشتاری مطالعه آمار واژگان: افزایش واژگانی در آثار ادبی جولین گراک. [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 58-73]

  • سفرنامه مطالعه کهن الگوی سفر‌ قهرمان در اولیس از بغداد و دیدار در کوالالامپور بر اساس نظریه جوزف کمبل [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 128-141]

  • سفرنامه دو نویسندۀ سیاح: ادِل اومر دو هل و کارلا سِرِنا، در ایران دوران قاجار [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 43-57]

  • سنگی بر گوری مطالعۀ زبان شفاهی و لحن در ترجمۀ سنگی بر گوری جلال آل احمد [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 150-165]

  • سوسیوکریتیک معنا باختگی کلمات و دوگانگی روایی در "عاشق" اثر مارگاریت دوراس [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 177-189]

ش

  • شاملو نقش و تجلی کهن الگوی آنیما در اشعار احمد شاملو [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 1-14]

  • شعر نقش و تجلی کهن الگوی آنیما در اشعار احمد شاملو [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 1-14]

  • شکیبایی مدیحه بر ابراهیم: از ترس و لرز تا هامون [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 86-101]

ط

  • طبیعت آموزش محیطی بواسطة موندو و داستانهای دیگر از لوکلزیو ( از منظر یادگیری در مدرسه ) [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 81-99]

  • طبقه اجتماعی نانون، خوانشی از دیدگاه اسم [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 74-85]

  • طنز طنز مدرن: بررسی نوشتار مورب درکتاب چیزها اثر ژرژ پرک [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 118-134]

ع

  • عاشق معنا باختگی کلمات و دوگانگی روایی در "عاشق" اثر مارگاریت دوراس [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 177-189]

  • عصر روشنگری از آرمان شهرِ مللِ بدون فقر تا واقعیتِ مللِ فقیر در رمانهای فرانسویِ عصر روشنگری [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 22-37]

ف

  • فرانپرالیسم بن جلون و دوراهیِ یک فرهنگ ترکیبی [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 15-28]

  • فرهنگ ترکیبی بن جلون و دوراهیِ یک فرهنگ ترکیبی [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 15-28]

  • فعال کننده معلم فعال و معلم تسهیل کننده، مطالعه موردی در ایران [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 158-176]

  • فقر از آرمان شهرِ مللِ بدون فقر تا واقعیتِ مللِ فقیر در رمانهای فرانسویِ عصر روشنگری [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 22-37]

ق

  • قافیه مطالعه قافیه ها و اجزا ریز در شعر پل ورلن [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 100-115]

  • قربانی مدیحه بر ابراهیم: از ترس و لرز تا هامون [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 86-101]

ک

  • کار خانگی زندگی روزمره و روابط اجتماعی زن و مرد در زن یخ زده اثر آنی ارنو [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 38-49]

  • کارلا سِرِنا دو نویسندۀ سیاح: ادِل اومر دو هل و کارلا سِرِنا، در ایران دوران قاجار [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 43-57]

  • کی‌یرکگارد مدیحه بر ابراهیم: از ترس و لرز تا هامون [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 86-101]

  • کهن الگو نقش و تجلی کهن الگوی آنیما در اشعار احمد شاملو [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 1-14]

  • کهن الگوی سفر مطالعه کهن الگوی سفر‌ قهرمان در اولیس از بغداد و دیدار در کوالالامپور بر اساس نظریه جوزف کمبل [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 128-141]

گ

  • گاستون باشلار بوطیقای پلکان در آثار پیر برگونیو [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 65-80]

  • گروه مصوت (خوشه همخوان) ظهور یک واکة اضافه در میان یک خوشة همخوان، مورد مطالعه: دانشجویان ایرانی [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 29-42]

ل

  • لوکلزیو آموزش محیطی بواسطة موندو و داستانهای دیگر از لوکلزیو ( از منظر یادگیری در مدرسه ) [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 81-99]

م

  • مبارزه اجتماعی معنا باختگی کلمات و دوگانگی روایی در "عاشق" اثر مارگاریت دوراس [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 177-189]

  • میتومانیا مرز بین خیال و واقعیت در دو مودیانو: دورا برودر و گشت شبانه [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 142-157]

  • محصل بازنماییِ آموزگارِ «خوب» در منتخبی از آثار معاصرِ فارسی و فرانسه [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 166-182]

  • مدرسه آموزش محیطی بواسطة موندو و داستانهای دیگر از لوکلزیو ( از منظر یادگیری در مدرسه ) [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 81-99]

  • مشونیک مطالعۀ زبان شفاهی و لحن در ترجمۀ سنگی بر گوری جلال آل احمد [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 150-165]

  • مصوت اضافه ظهور یک واکة اضافه در میان یک خوشة همخوان، مورد مطالعه: دانشجویان ایرانی [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 29-42]

  • مطالعه سبک شناسانه مطالعه قافیه ها و اجزا ریز در شعر پل ورلن [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 100-115]

  • مفهوم‌سازیِ ژانری «داستان زندگی‌نامه‌ای»: یک مفهوم‌سازیِ انتقادیِ معاصر با اثر [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 135-149]

  • مکان مرز بین خیال و واقعیت در دو مودیانو: دورا برودر و گشت شبانه [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 142-157]

  • مکان پیکربندی معنای مکان در اشغال اراضی اثر ژان اشنوز با رویکرد نشانه-معناشناسی [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 116-127]

  • منار حمد پیکربندی معنای مکان در اشغال اراضی اثر ژان اشنوز با رویکرد نشانه-معناشناسی [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 116-127]

  • مهارت زبانی مهارت زبانی و تمرین کلاسی، مورد مطالعه : آموزش گرامر در دورة ابتدایی در الجزایر [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 50-64]

  • مهرجویی مدیحه بر ابراهیم: از ترس و لرز تا هامون [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 86-101]

ن

  • نابرابری های جنسیتی زندگی روزمره و روابط اجتماعی زن و مرد در زن یخ زده اثر آنی ارنو [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 38-49]

  • ناخودآگاه نقش و تجلی کهن الگوی آنیما در اشعار احمد شاملو [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 1-14]

  • نام مستعار نانون، خوانشی از دیدگاه اسم [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 74-85]

  • نانون نانون، خوانشی از دیدگاه اسم [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 74-85]

  • نشانه-معناشناسی مکان پیکربندی معنای مکان در اشغال اراضی اثر ژان اشنوز با رویکرد نشانه-معناشناسی [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 116-127]

  • نقد جامعه‌شناختی بازگشت یک نسل خوانش دریافت شناختی و جامعه‌شناختی زندگی در پیش رو اثر رومن گاری [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 1-21]

  • نقد زندگی‌نامه‌ای «داستان زندگی‌نامه‌ای»: یک مفهوم‌سازیِ انتقادیِ معاصر با اثر [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 135-149]

  • نگارش ‌مورب‌ و‌ غیرمستقیم طنز مدرن: بررسی نوشتار مورب درکتاب چیزها اثر ژرژ پرک [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 118-134]

  • نهاد آموزش ‌و پرورش بازنماییِ آموزگارِ «خوب» در منتخبی از آثار معاصرِ فارسی و فرانسه [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 166-182]

  • نویسندۀ زن دو نویسندۀ سیاح: ادِل اومر دو هل و کارلا سِرِنا، در ایران دوران قاجار [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 43-57]

و

  • واقعیت مرز بین خیال و واقعیت در دو مودیانو: دورا برودر و گشت شبانه [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 142-157]

ه

  • هامون مدیحه بر ابراهیم: از ترس و لرز تا هامون [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 86-101]

  • هنجارهای اجتماعی زندگی روزمره و روابط اجتماعی زن و مرد در زن یخ زده اثر آنی ارنو [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 38-49]

ی

  • یادگیری آموزش محیطی بواسطة موندو و داستانهای دیگر از لوکلزیو ( از منظر یادگیری در مدرسه ) [دوره 15، شماره 28، 1400، صفحه 81-99]

  • یکسوشدگی آوایی ظهور یک واکة اضافه در میان یک خوشة همخوان، مورد مطالعه: دانشجویان ایرانی [دوره 15، شماره 27، 1400، صفحه 29-42]